Monday, August 30, 2010

Excitednya rasa nak raya!!!

Emm... cam bebudak pulak rasanya... apa boleh buat... dah setengah tahun tak balik umah mama ngan abah... rinduuu sangat... Nasiblah suamiku tersayang... raya tahun ni kat umah saya pulak... Jangan ada yang mengangis bila dengar takbir raya sudah... (isy... cam aku je tu)...

Anak-anak pulak, nampak cam tak kisah je nak raya... cuma sibuk dok tanya puasa tinggal brapa hari lagik... dah tak larat la tu nak puasa... Feel nak raya pun tak brapa nak ada sangat sebab puasa kali ni sangatlah relax sebab tak payah nak sibuk beli baju raya la... yang paling aku tak tahan bila tahun ni langsung tak kisah nak beli kuih raya... kalau tak... beratus duit abih beli kuih raya saja.

Ramadhan tahun ni jugak pertama kalinya aku berminat nak khatam quran... malangnya cam tak sempat sebab dah lebih setengah bulan puasa, baru abis baca 12 juzuk je... puasa cuma tinggal 10 hari... itu belum tolak ari aku off lagik... tak pe la... harap tuhan bagi aku peluang lagi tahun depan... Apapun aku akan cuba sedaya upaya dalam 10 hari ni...

Jemputan berbuka pulak boleh tahan la tahun ni... mungkin kurang sikit berbanding tahun lepas... tapi jemputan yang banyak diterima adalah jemputan berbuka umah mak dan abah in law... siap dengan pakage bersahur sekali... murah rezeki tahun ni... Hari ni pun tengah menanti saat berbuka SISE... Anak-anak dan hubby terpaksalah berbuka sendirian ye... tanpa mama... tapi jangan lupa belikan air soya k...

Pesanan untuk kampung halaman: Nantikan kepulanganku di Aidilfitri ni... wasalam...
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati