Tuesday, September 7, 2010

Good News vs Bad News

Emm... rasa macam aku nak cerita yang bad news dulu... Malam ni patutnya aku dah balik beraya kat Penang. Tapi masih tak tahu apa nasib aku lagi. Tetiba je petang semalam Airin ngan aboh in law masuk wad HSNZ serentak... Alhamdullillah 2-2 tak serius sangat... Airin dah boleh kuar petang ni... tapi aboh in law ari khamis nanti baru boleh kuar hospital... takkan le aku nak balik Penang gak malam ni? Hubby aku lagi la... agaknya kejam sangat tak kalau aku ajak hubby aku balik jugak malam ni???? Cam kejam je... Huwaaaa!!!!


Ni le rupa budak yang kena masuk wad sebab gastrik tu...


Tapi pepagi tadi dapat good news jugak... rasa terkejut lah pulak... bila Ayie ngan Ju bagi tau yang Dato' bagi bonus raya! patut la nampak sumer orang cam ceria je... cayalah! Aku dah wakilkan sume staf akademik ucapkan thanks to Dato' Wira berbunyi cam nih: "Salam Dato' Wira, sy wakil kepada staf akademik PTPL Trg, ingin mengucapkan terima kasih kerana bonus yang diberikan. Kami doakan moga bertambah rezeki Dato' Wira setiap tahun. Amin." dan Dato' balas: "InsyaAllah. Sama-sama kita bina PTPL." Cayalah Na... masin mulut awak!!

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati