Friday, October 22, 2010

Aku yang kandas di Jalan Raya

Bila terkenang balik memang tak de mood dan frust! Boleh pulak kandas jalan raya... bukit, parking, jalan mati aku boleh buat pulak dengan jayanya! FRUST! FRUST! FRUST!

Hari isnin ni penentu terakhir samada aku dapat lesen ke tak... KALAU TAK???? kena le aku ulang balik test undang2... dan yang paling tak tahan kena ulang bayar! RM1000 melayang lagi... Semoga niat baik aku direstui... huhuhu... Juga semoga aku lebih bersedia, lebih yakin dan ditambah sedikit rayuan pada pegawai JPJ yang nak test aku nanti bleh? hehehehe...



Terima Kasih

1 comment:

  1. kena repeat paper la ye..?...jangan risau... nanie boleh...kena ayat lebih sikit abang jpj tu...

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati