Wednesday, October 27, 2010

Novel Chinta

Rasanya dah lama jugak aku beli novel ni... sayangnya belum sempat nak baca! Busy punya pasal... masih tertanya2 best tak cerita ni??? Tebal jugak novel ni ada 728 m/s. Tapi kalau dah start, satu malam je aku dapat abiskan! Biar tak tido pun!



Sedikit sinopsis...
Zahirnya dia lelaki yang sempurna, ada gaya ada harta. Sedangkan tiada siapa yang tahu, dia sebenarnya sedang menderita... Dan dia tak pernah percaya pada cinta sehinggalah Chinta hadir dalam hidupnya...

Macam best tak???

Apa2 pun setakat ni buku yang kat bawah ni aku paling suka. Sampaikan aku tak pulangkan balik buku yang aku sewa kat kedai ni...


Pesanan Terakhir Seorang Lelaki


Yang penting... penulisnya tetap orang yang sama! Norhayati Berahim



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati