Friday, October 22, 2010

Sesi buat report bertukar ke sesi update blog!

Dah lama rasanya sebelum hari ni aku tak update blog aku yang macam dah nak kusam... tetiba malam ni dalam kesibukan melayan kerenah anak2 menangis kiri kanan... dalam kesibukan membelek keje opis yang memang bertimbun2... aku tinggalkan semuanya untuk mengupdate blog aku yang dah lama aku tak jengok ni... bila dah naik syok cam ni mula la macam2 idea timbul... sejak seminggu lalu hidup aku penuh dengan kekusutan! Minggu yang sangat busy! ditambah pulak dengan kekusutan fail ujian memandu... buat aku betul2 hilang mood! Mujur ada suami dan kawan2 di sisi yang sudi mendengar cerita2 sedih aku... Tak kurang juga yang memberi semangat dan berdoa semoga semua kekusutan aku seminggu ni akan selesai tak lama lagi...

Dalam aku menulis entry ni... terbaca pulak email yang kurang penting dalam seminggu ni yang aku belum sempat baca pasal annual dinner opis aku bulan 12 nanti... kena buat movie??? Biasanya benda2 cam ni memang bukan bidang aku la... nak kena berlakon la pulak... jadi pak pacak pun belum tentu aku sanggup!



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati