Monday, November 15, 2010

Penantian yang sudah berakhir!


Akhirnya... dapat jugak aku tempek sticker ni kat kete laki aku... (confirm dia tak bagi)

Paling aku tak tahan...

Tetiba jadi glamor lak aku bila lulus lesen P
Abis orang kat opis tu ucap tahniah!
Macam aku dapat lesen bawak kapal terbang.
Padahal lesen P je... Malunya!

Bukan apa...
Disebabkan ke'bz'an aku ni... dah 3 kali aku ambik lesen L sejak 10 tahun yang lalu... dan tak pernah2 sudahkan! Duit dah abih beribu. Tapi belajar separuh jalan.

Ditambah pulak...
Aku kan dapat suami penyayang... mana nak kasi aku bersusah payah bawak kete... tok sah!
Die rela upah dreba untuk aku angkut aku ke sana ke mari semata2 tak nak aku penat.
Ha! Mithali tak?

Jadi...
Bila aku tetiba je berjaya dapatkan lesen ni... (tetiba ke???)
Walaupun terpaksa repeat jalan raya,
kira aku berjaya lah kan????
Berbanggalah untuk diri sendiri...
(so kengkawan sume pun tumpang gembiralah...)

Boleh bawak kete ke tak???
Tak tentu lagi!
Yang penting ada lesen ok!!!

SELESAI...




Terima Kasih

5 comments:

  1. hahaa,,is pon nk p amik lesen gak,,hehehe

    ReplyDelete
  2. apo lagih..esok g makan 1st station ahhhh!!

    ReplyDelete
  3. tahniah..huhu..saya dulu nk lulus P ni cerita ngalahkan filem hindustan..hehe..akhirnya berjaya tapi letak dekat frame tampal kat dinding je..hehe..incik somi tak kasik bawak sampai la ni..waa..slm kenal

    ReplyDelete
  4. hihi... amirah... cam sama je kes kita ni... huhuhu

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati