Tuesday, September 13, 2011

Dalam kesedihan ni... ada sikit sinar bila...

semalam terasa nak check akaun nuffnang aku yang memang tak menjadi selama ni... biasanya, sebulan sekali check pun... nilai duit yang ada tak pernahnya bertambah!

Tapi sangatlah tak heran pun sebab aku memang malas nak update blog aku ni... bzzz lah katakan... Tambah2 bila anak sakit dan kena duduk lama kat hospital.

Tapi yang herannya... bila bukak akaun nuffnang semalam... aku dah dapat BE! terkejutlah jugak! siap dah ada 2 BE yang dah jadi ME! ruginya! kalau lah aku tahu... dah lama aku update blog aku sokmo2!

So, dengan rendah hatinya aku nak ucapkan terima kasih banyak2 jugak kat nuffnang sebab sudi gak nak bagi BE kat aku ni...

Pun begitu... BE ni bukanlah objektif aku berblog ni... semuanya sekadar nak menulis... apa jua kisah suka dan duka hidup aku ni...



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati