Monday, September 19, 2011

Ingat lagi kek ni!

Sejak hari khamis minggu lepas, fikiran aku memang sikit terganggu... Mulanya sebab baca reminder kat dalam phone.

'Adik's Birthday Esok! Mama kena beli kek!'
16 September 2011

Terus masa tu jugak berjurai air mata aku... memang tak boleh nak tahan lagi. Kebetulan pulak waktu tu kat ofis dan tengah ada audit. Sesak dada ni nak kena tahan perasaan sedih tu... Hanya Allah saja yang tahu.

Hari ni aku terbaca pulak reminder kat phone aku...

'My Birthday! Semoga Tuhan panjangkan umurku'
20 September 2011

Ya Allah! Tabahkanlah hati dan jiwa hambamu ini... 16 hari adik pergi sebelum hari jadi adik! Mama rasa sedih sangat... Sebab biasanya kita akan share kek birthday kita... Beza hari jadi adik dengan hari jadi mama cuma 4 hari... Rindunya mama kat adik!



Tahun ni sambutan hari jadi aku dan adik memang berbeza... Hari jadi adik jumaat lepas aku cuma dapat sambut di pusara adik... Tahun ni aku cuma dapat hadiahkan bacaaan yassin pada adik dan berdoa moga adik lebih berbahagia di sana di bawah rahmat dan lindungan Allah. Amin.


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati