Monday, February 13, 2012

Semangat Baru!

Assalam semua kawan2 yang masih sudi menjenguk blog aku yang dah dekat 2 bulan tak dikemaskini ni... (Aduh! macamlah ada pembaca setia??? hehehe...) sampaikan shoutbox expired pun tak perasan... So, oleh kerana itu, hari ni aku cari shoutbox yang free untuk aku kembali aktif dalam dunia blog yang aku sayangi ni.

Nape pulak aku kata aku sayang kat blog ni??? Sebabnya bulan lepas aku dah terasa macam nak lupuskan je blog ni... sebabnya dengan sifat hangat2 tahi ayam yang aku ada ni... rasa cam dah tak mampu nak mempertahankan blog ni. Namun, bila aku tengok dan tenung balik... banyak cerita suka duka aku kat dalam blog ni... aku jadi sangat sayang... ditambah pulak dengan komen2 semangat yang diberikan oleh kengkawan yang merangkap blogger dan juga bukan blogger...

So, dengan ini... aku berikrar tidak akan melupuskan blog aku ni... walaupun aku tak sempat sokmo nak update! Yang penting kita enjoy!!!

Wassalam.


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati