Monday, February 18, 2013

Jom pegi spa...

Spa lah sangat kan... dalam masa sibuk gila ni... sempatlah sangat nak pegi spa... hehehe...

Petang tadi sempat time-off kejap pegi terapi untuk selesaikan masalah sakit tulang belakang aku ni... harapnya... adalah harapan untuk sembuh... Nasib baik jugak tak ramai patient petang ni... aku sorang je... lengang sungguh... hari ni tak banyak pun yang physiotherapist tu buat untuk aku cuma guna mesin panas tu dan letak kat belakang aku... 30 minit... berpeluh2 aku kat bilik yang ber'aircond' tu... namun sempat tertido lah jugak... Legalah sikit rasanya sekarang ni...

 Bilik kecik je... dan sangat lengang... aku gi klinik kesihatan je... sebab malas nak berasak2 kat hospital.

Ha... sedih betui muka orang yang tengah kepanasan tuh!





Terima Kasih

6 comments:

  1. Sis... selalu buat terapi ni kea? Selalu sakit pinggang erk? Angkat benda berat byk sgt kot... t.care yea sis

    ReplyDelete
  2. Sakit tulang belakang la Su... Tulang belakang x bengkok cam orang lain... tulang blakang ambe straight! huhuhu

    ReplyDelete
  3. Tq Nina... Moga sembuh tak lama lagi... bukan angkat benda berat... tapi bawak badan berat kot! hahaha

    ReplyDelete
  4. wah menarik ni...kat mane ni yea??

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati