Wednesday, January 1, 2014

Hadiah sempena New Year!

Alhamdulillah... ada insan yang sudi hadiahkan aku perfume bersempena ibunda insan tersebut baru balik dari Paris! Hmm... Perfume from Paris hokey! Tapi sayang seribu kali sayang... perfume tu untuk lelaki! Huhuhu. Rezeki En Suami lah nampaknya... (Tak pe lah. Selalunya awak dah beli untuk saya... ni saya kasi free kat awak pulak!)

Anyway terima kasihlah kepada seorang pelajar saya yang tersebut. Katanya hadiah sempena aku baru dilantik sebagai Puan K! Hahaha.

Gucci ok! Tapi tak tau la ori ke tidak... yang penting ikhlas kan?




Terima Kasih

2 comments:

  1. wah2. bagus student. bagi parfume gucci lagii :)

    ReplyDelete
  2. rezeki tu ..walaulpun bukan utk diri sendiri..tapi untuk en suami :D

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati